سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
همایش مسوولین سازمانهای مردم نهاد تهران

همایش مسوولین سازمانهای مردم نهاد شهرستان تهران به مناسبت هفته دولت برگزار گردید.

 

همایش مسوولین سازمانهای مردم نهاد شهرستان تهران به میزبانی فرمانداری تهران و به مناسبت هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر در سالن کنفرانس فرمانداری تهران برگزار گردید.

بنابر این گزارش، این همایش با تلاوت آیات قرآن کریم و سخنرانی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران آغاز و در ادامه  هریک از نمایندگان دستگاههای دولتی و غیر دولتی مشکلات و چالش های حوزه های اجتماعی و موسسات را بیان نمودند.

در پایان مهدی جمشیدی نماینده جمعیت نو اندیش بصیر پیشنهاد صدور کارت شناسایی برای مسوولین سازمانهای مردم نهاد را ارائه نمود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]